.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش احمدی نژاد برای جذب سبزها!

سایت جرس رسانه‌ وابسته به عطاءالله مهاجرانی و طرفدار میرحسین موسوی در مقاله‌ای نوشت: احمدی‌نژاد به دنبال جذب سبزهاست.

در بخش‌هایی از این مقاله آمده است:

آقای احمدی‌نژاد در تلاش است که نیروهای جوان و متجدد جامعه که بدنه اصلی حمایت کنندگان «جنبش سبز» را تشکیل می‌دهند جذب کند.

به برداشت او(احمدی نژاد) عمده جمعیتی که در «جنبش سبز» جمع شده‌اند نه از سر علاقه به «جنبش سبز» که از سر نارضایتی از وضع موجود به آن پیوسته‌اند.

آقای احمدی‌نژاد اکنون بر آن است که با ارایه برنامه‌هایی رضایت خاطر ناراضیان را تا حد ممکن فراهم آورد و این ناراضیان را به سوی جبهه خود بکشد. در این راستا است که او و یارانش، از جمله آقای مشایی یا کلهر، چنین تلاش‌هایی می‌کنند.

سایت مذکور موارد زیر را به عنوان نشانه های ادعای خود ذکر کرده است:1- صحبت از آسان‌گیری در مورد حجاب، آزاد کردن و بلکه تشویق خوانندگان معروف به لوس‌آنجلسی به رفتن به ایران، آسان‌گیری در مورد حضور جوانان در میدان‌های ورزشی برای تماشای مسابقات و حتی فوتبال بازی کردن، آسان‌گیری در مورد پوشش و یا روابط جوانان در خیابان‌ها و پارک‌های عمومی ۲ ـ برپایی کنفرانس کوروش و مطرح کردن این نکته که این پادشاه صاحب نام ایرانی چنان مهم بوده است که در قرآن هم بعنوان ذوالقرنین از او یاد شده و بعد هم در سخنرانی‌ها مرتب از ایرانی و غرور ایرانی و ملت ایرانی گفتن بجای ملت یا امت اسلام؛ حتی گاه تا مرز شوونیستی و تعصب ایرانیت رفتن.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.